★Empties Review ☆



אז בשעה טובה, התאספו לי מוצרים ריקים, והגיע הזמן לתת קצת ביקורות עליהם.
הזמנתי את כולם לפני כמה חודשים והיה לי העונג לסיים להשתמש בהם לפני שנכנסתי לשגרת חורף שוב. אני כן אציין, שאני מצטערת על הציפורניים הנוראיות שלי.


1. The COSRX Low PH Morning Cleanser  :



 זהו סבון בוקר נהדר במרקם ג'ל. מעסה בקולת את העור, יוצר קצף רב ואינו משאיר תחושת "חריקה" על הפנים (צליל הציוץ בזמן יבוש העור עם מגבת). ממש נהניתי מהשימוש שלו, והמחיר שלו גם זול יחסית (30 ש"ח לרוב) אבל אין זהו סבון שאזמין שוב, משום שהוא גרם לי לאבד יותר לחות ממה שחשבתי, והעור שלי אומנם לא התייבש אבל הוא לא היה נעים למגע. בנוסף, יש לו ריח די חזק של עץ התה והדרים, למי שמפריע לו הריח.

2. Missha Bio Essence :

 
זהו האסנס הנוזלי הראשון שיצא לי להתנסות בו. מהרגע הראשון זאת הייתה אהבה בין שנינו.
   תפקידו בעיקר הוא לזרז את חידוש העור ולרענן אותו, ולכן הוא מושלם לימי הקיץ החמים, והוא טוב לכל סוגי העור.       האסנס הזה זול יותר מהאסנס המפורסם של Missha (הזה מסדרת TIME REVOLUTION). כן ארכוש אותו שוב     בעתיד, אחרי שאמשיך לחפש את האסנס הטוב ביותר עבורי.


3. COSRX Centella Toner :



 לאחר הבנתי שטונר (מי פנים) שמכיל אלכוהול, הוא לא הפתרון הטוב ביותר עבורי, החלטתי לחפש אחד ללא, ונתקלתי בזה. זהו אחד מהטונרים של חברת COSRX, ושייך לקו מוצרי הסנטלה, שאמורים לעזור נגד פצעונים ואדמומיות. במהלך השימוש גיליתי גם שהוא אחלה מוצר שיכול להפוך להיות ספריי פנים, לרענון העור, גם במהלך היום! ממש חבל לי שהמוצר הזה, כמו האסנס של MISSHA, אינם מקבלים את הבמה שמגיעה להם. הבעיה היחידה שנתקלתי בה, הוא בעצם בעיה עם הפייה. היא בעצם 'יורקת' את הנוזל על הפנים,  מה שלא נותן הרגשה נעימה כשמשפריצים על הפנים. אולי זאת בעיה במוצר הזה ספציפית, אבל החוויה הזאת לא נעימה.
בהחלט ארכוש שוב, ככל הנראה לקראת הקיץ, כי בחורף הוא לא מעניק מספיק לחות.

סה"כ, אני מרוצה מהמוצרים שרכשתי, ואת הלקחים למדתי לקנייה הבאה.
מקווה שנהניתם לקרוא, ואשמח לשמוע חוויות שלכם עם המוצרים האלה 3>

עד לפעם הבאה,
אירה. 

תגובות

רשומות פופולריות