חוות דעת: Blackhead Out Cleansing Oil מאת חברת MISSHA



סוף סוף הגיע הרגע בו אני אחלוק את דעתי על המוצר שמשתתף בשלב הניקוי הכפול שלי. לקח לי בערך תקופה של שנה, כדי להחליט הם אני טיפוס של קרם או חמאת ניקוי או אפילו שמן נוזלי. בסופו של דבר, החלטתי שהעור שלי מעדיף שמן ניקוי נוזלי. 
עד לאחרונה (לפני כחמישה חודשים) השתמשתי בשמן ניקוי נהדר של חברת THE SAEM,  אך לצערי הוא אינו מיוצר עוד. לאחר מכן, חיפשתי שמן יעודי, ובאותה התקופה, חברת MISSHA השיקה קו של 4 מוצרי שמן לניקוי כפול, כאשר אחד מהסוגים הוא הסוג שמוצג בתמונה מעל. מדובר על שמן שמכיל תערובת של שמנים שונים (כמו שמן לימון) שנועדו לא רק להסיר איפור אלא גם לנקות ראשים שחורים ונקבוביות. 


רכיבים:


בזכות האתר של COSDNA, ניתן לראות את פירוט הרכיבים ורמת הסיכון. רוב הרכיבים בטוחים לשימוש על העור, אך ניתן לשים לב לשילוב ספציפי של שמנים שעלול לגרור תגובה מצד העור כגון שמן לימון ושמן עלי הדרים. 


חוות דעת אישית: 

בואו נתחיל בעצם מהניחוח. הארומה של השמן הזה די חזקה וגסה. שילוב של כמה שמנים, וביניהם שמני הדרים ושורשים, נותנים ריח רפואי. אני כרגע כנה לחלוטין, לא התחברתי לריח של השמן הזה, ועברתי חצי מיכל (עם כל הכבוד). לגבי יכולת הסרת האיפור או שאריות הלכלוך וקרם ההגנה, המוצר הזה עושה עבודה נהדרת. מסיר בקלילות וגם לא משאיר תחושה של "עומס" על העור, בעת השימוש בו. עוד יתרון שלו, זה בעצם המחיר בהשוואה לכמות שלו. שילמתי אז 80 שקלים בערך על מוצר שמכיל כ-300 מ"ל של תרכובת, לעומת אריזות אחרות שמכילות 150 מ"ל (גודל סטנדרטי) והמחירים יכולים לעקוף את ה-80 שקלים האלה (תלוי בשם של החברה). לעומת הצדדים הטובים של המוצר הנ"ל, החיסרון הכי בולט שהיה לי הוא בנושא חסימת נקבוביות. הייתי משתמשת בכמות של 2 שאיבות בשגרת הערב כל יום והגעתי למצב של יותר הופעת ראשים שחורים, מאשר ההוצאה שלהם. כלומר, במילים אחרות, שימוש רב בשמן הזה, גרם לי לסתימת נקבוביות. בעקבות זאת, נאלצתי לרכוש מים מיסלריים, על מנת לבדוק את התאוריה שלי, ואכן צדקתי. עם השילוב של המים המיסלריים, כמות הראשים השחורים שלי ירדה בכמעט 50 %. בגלל שרוב הנקבוביות שלי עמוקות, הן צוברות יותר לכלוך. 
מבחינת הרכיבים, השמן הזה מכיל גם תמצית צמח הסנטלה, שעוזר לאדמומיות והרגעת העור. הוא לא גרם לי להתפרצות פצעונים, ועזר לי מאוד בימים שמסיר האיפור שלי לא היה נגיש. אם יש לכם נקבוביות שהן לא עמוקות (אפשר גם לפתוח אותן עם מטלית לחה וחמה), השמן הזה טוב מאוד לשלב הניקוי הכפול. 

מחיר:  כ-80 שקלים ל-305 מ"ל 



ציון סופי: 

3 ליצ'י מתוך 5 
לסיכום, נהניתי להשתמש בשמן הזה, למרות שלא ארכוש אותו שוב, רוב הסיכויים. אני מקווה לנסות עוד שמנים בהמשך השנה, ולמצוא את האחד שאוהב להרבה זמן. אם ניסיתם את המוצר הנ"ל, אתם מוזמנים לחלוק חוויות ודעות אישיות גם כן :) 
עד למוצר והדעה הבאים, 
באהבה,
אירה. 


תגובות

רשומות פופולריות