המוצרים שבחרתי לשנת 2018



עוד פחות מ-24 שעות עד לכניסת השנה החדשה. 
הפוסט הזה בעצם ילווה את פתיחת השנה, תוך הסקת מסקנות והכרת עור הפנים באופן יסודי יותר. 2018 הייתה עבורי שנה מלאת אתגרים (מוצרים שעבדו פחות לטעמי, עור ששינה מרקם והלאה), ועדיין יש מוצרים שאני יכולה להמליץ בלב שלם. לפוסט הזה גם נכנסו כמה מוצרים שתקופת הניסוי בהם היא קצרה, אך יש סיבה מדוע הם כאן. 


 1. מי הניקוי (קלנדולה) מבית NEOGEN: 

לפני הכל, אציין שמי ניקוי אינם מחליפים אצלי את השמן בשלב הניקוי הכפול. 
זה לא סוד, שאני חובבת את מוצרי NEOGEN. החברה עצמה מייצרת מוצרים שמותאמים לעור הפנים, כך שלא נפשוט גם את השמנים החיוניים של העור. 
למה המוצר הזה נבחר? כי בימים שהייתי חולה, או כשלא יצאתי מהבית, הוא הסיר נהדר את הלכלוך והסבום שהצטבר. הוא מתפקד נהדר גם כמסיר איפור עדין לעיניים ולשפתיים, למי שאינו אוהב מסיר איפור דו פאזי (מסיר שמכיל גם שמן וגם חומר מסיר). 



2. קרם ההגנה (שמכיל אלוורה) של COSRX: 

מוצר ותיק ונהדר. לא אפרט עליו הרבה, כי אין מה לפרט מעבר להיותו קרם הגנה נהדר, ללא סימנים לבנים על העור, במחיר נגיש. אומנם לא מונע שומניות אך גם לא מגביר את היצור שלו, והכי חשוב: לא יוצר תגובה אלרגית. 





3. האנסנס הראשון של חברת SECRET KEY (גרסאת הוורדים): 


אחת ממטרותיי השנה, הייתה לחפש את האסנס הראשון המושלם. אומנם לא מצאתי אותו, אך המועמדים לתואר מצטברים. השנה נכנס המועמד הנ"ל, האסנס הראשון של SECRET KEY. להגיד שהוא העיף לי את הפוני או המוצר הכי טוב שהיה לי מהקטגוריה הזו, זאת הגזמה. אני אוהבת לרכוש אסנס ראשון (זה שתמיד נוזלי) כי בקיץ הוא מרענן את העור ובחורף הוא משתלב נהדר עם שמן פנים (לא שמן של ניקוי כפול, חס וחסה). 
מדוע בחרתי בו? בעיקר כי הוא בעל מחיר זול לעומת שאר עמיתיו בשוק, ללא ריח (אפילו לא של וורדים) ונספג מהר יחסית. 





4. הטונר (ללא השמנים הריחניים) של KLAIRS: 

וידוי קטן: זה המוצר היחיד מהחברה הזאת, שרכשתי בגודל מלא. 
טונר עם מרקם מעניין שעורי מעולם לא ניסה, וגם ללא ריח. המוצר הזה נבחר לסכם את השנה שלי כי העור שלי נהנה ממנו במלואו גם בחורף וגם בקיץ. ללא שום התפרצויות וללא תגובה אלרגית, זה טונר שבהחלט שווה להכיל בשגרה היומית. 





5. הנוזל של MAYCOOP: 

נכנעתי לשמועות על המוצר הזה, ורכשתי אותו (גם בזכות הבלוגרית קרן שהמליצה עליו רבות). בהחלט לא מוצר זול, כנקודת פתיחה. השילוב בין אסנס לטונר ולסרום, גורם הרבה פעמים להתבלבל במטרת המוצר. בשבילי הוא עבד נהדר גם כסרום וגם כאסנס רגיל, בגלל המרקם הסמיך שלו. הוא מוצר שמלחח טוב מאוד את העור ואפילו מעט מותח אותו (לפי דעתה של אימא שלי). שימש אותי בערך כחצי שנה ורק הצלחתי לסיים חצי מיכל, אך הוא בהחלט נכנס איתי לשנת 2019.





6. האמפולה הכחולה של חברת ELRAVIE:

אמפולה ששבתה את ליבי. מדובר על חברה חדשה מאוד (הושקה באמצע 2018) ואין לה כרגע הרבה מוצרים בשוק. רציתי אז לנסות חברות חדשות ונפל המטבע עליה (וגם על ELRASTORY). מדובר באמפולה מרגיעה, שנועדה להוריד אדמומיות ולהרגיע את העור. בתור אחת שסובלת מאדמומיות כמעט כל השנה, זה המוצר (בין הבודדים) שעזר לי כנגד הבעיה הזאת. היא אומנם לא נותנת תוצאות לטווח ארוך, אך ראיתי שינוי כבר מהפעמים הראשונות, שהשתמשתי בה. בנוסף, הערך שלה לא יקר בשוק הטיפוח. 




7. קרם העיניים YEHYUN JINBON של חברת MISSHA:

ממש התלבטתי אם להכניס מוצר שבסך הכל נמצא בשימוש חודש (בערך), אך בכל זאת אסביר למה בחרתי בו. אחרי כמה חודשים של סבל מהקרם דבש קראמיד (לעיניים) של COSRX, הייתי חייבת לנסות אחד אחר. הייתי מעריצה של קרם הקולגן של MIZON בעבר, אך רציתי לשנות את המסורת. המוצר הנ"ל נחת בזרועותיי וכנראה אחד הקרמים היותר טובים שיצא לי לנסות. לא מעקצץ, היפואלרגני, מזין את עור העיניים באופן מושלם. גם הוא ימשיך איתי לשנת 2019. 

אלו המוצרים שעשו עבורי את שנת 2018. כמובן שכל עור מגיב למוצרים שונים באופן אחר, ולכן אם לא התחברתם למוצר מסויים מהרשימה שלי, אתם לא נהפכים לטועים (חס וחסה). 
בסופו של דבר, 2018 הייתה שנה פורייה ובתקווה ששנת 2019 תביא איתה מוצרים מעניינים ותוצאות מהפכניות. 

חג שמח, 
באהבה, 
אירה. 





תגובות

רשומות פופולריות