חוות דעת: אמפולת הפרופוליס של LEEGEEHAAM




בשעה טובה, התיישבתי מאחורי המסך על מנת לכתוב עוד ביקורת על עוד מוצר. 
היום נדבר על האמפולה המבוקרת והמפורסמת של חברת LEEGEEHAAM. האמפולה הזאת היא על בסיס פרופוליס, הלא הוא חומר שדבורים משתמשות בו על מנת לבנות את הכוורות שלהן, וקשה למצוא אותו בצורתו הטהורה. פרופוליס הוא מרכיב מפתח לטיפול בפצעים שנגרמים על ידי חיידקים, וירוסים ואפילו פטריות. כמובן שהוא לא מומלץ במידה ויש רגישות ישירה לרכיב הזה. 

מאז ומתמיד הייתה לי מעין הסתייגות כלפי פרופוליס ומוצרי דבש, כאשר הם באים במגע ישיר על עור הפנים שלי. חשבתי שהם סמיכים מידי והעור המעורב שלי לא יסתדר עם מוצרים כאלה ואף עלול להגיב רע. מיותר לציין שטעיתי, ומחקרים פשוטים יראו שהכל תלוי בריכוז ומינון החומר. 

את האמפולה רכשתי מאתר YESSTYLE במחיר של כ-17 דולר (68 שקלים בערך) ל-15 מ"ל. 

רכיבים: 


כפי שניתן לראות, האמפולה בטוחה לחלוטין לעור רגיש (אלא אם כן ידועה רגישות רפואית לאחד המרכיבים), ובעלת כמות רכיבים מצומצמת, מה שהופך אותה למוצר איכותי לטעמי. בין הרכיבים יש שילוב של סנטלה וניציאמיד, להרגעת העור וטיפול באי אחידות של גוון העור. 



חוות דעת:

נהנתי מכל שימוש של האמפולה הזאת. היא אינה כבדה בכלל (מבחינת מרקם), עור הפנים שלי קיבל אותה באהבה רבה, והיא משאירה אחריה זוהר בריא על עור הפנים. כן אציין שהמחיר יקר מעט לכמות של 15 מ"ל, בעיקר כי זאת לא כמות סטנדרטית של אמפולות (30 מ"ל). 
לפי דעתי, זאת אמפולה שתתאים גם לעור מעורב ושמן וגם לעור יבש ומיובש. היא קלילה אך מלחחת במידה הרצויה, ואפילו הזמנתי אמפולה נוספת לקראת הכניסה לעונת הקיץ החמה. היא גם תתאים למתחילים ולכאלה שלא מעוניינים לבזבז הרבה כסף על מספר רחב של מוצרים (האמפולה הזאת גם מלחחת וגם מטפלת בפצעים). 

מחיר: 
זז בין 60 ל-80 שקלים, עבור 15 מ"ל. 

ציון: 
                 4.5 מתוך 5 ליצ'יס


עד לפעם הבאה,
באהבה, 
אירה.

תגובות

רשומות פופולריות