אכזבה באריזה #2


בשעה טובה, הגיע הרגע בו אני מתחילה לעקוב אחרי הלו"ז שתכננתי, אחרי שיצאתי מעט לפגרה. הפוסט הזה הולך לדבר על מוצרים שהתאכזבתי מהם, בעיקר אחרי תקופת שימוש של מעל חודשיים. מכיוון שחודש דצמבר הולך להיות מעט צפוף מבחינתי, אשתדל גם לצמצם וגם להרחיב את חוות דעתי לגבי המוצרים שלא ארכוש שוב, כלומר לא אתן פירוט רכיבים ומחיר המוצר. 
אז בואו נתחיל :)



1. קרם הדבש והקראמיד (לעיניים) של חברת COSRX: 

לא ארחיב בתיאור המוצר, אך כן אציין שאין לי רגישות לקראמיד (ceramide) או לדבש, ועדיין המוצר הזה עקצץ כאשר מרחתי אותו על העור מסביב לעיניים. נתתי למוצר הזה מעל חודשיים (וסיימתי חצי מיכל) ועדיין העקצוץ נמשך. הוא כן היה בתוקף ובעל ריח תקין, אך זהו מוצר שלא אחזור להשתמש בו, בגלל תגובת העור שלי. 




2. קרם הפנים DERMA TROUBLE של חברת IOPE: 

רכשתי אותו כדי להתחיל להתנסות במוצרים של חברת IOPE המפורסמת. התיאור של הקרם כלל בעיקר הבטחה של שמירת עור פנים נקי (ללא פצעונים) והקלה על עור רגיש. לצערי זה לא קרה, ואפילו להפך, על הפנים שלי הופיעו יותר פצעונים מבדרך כלל, והוא גם לא מאוד מזין את העור (קליל אך ללא לחות). זהו מוצר שלא נוכח דווקא על הצד הזול של השוק, ולכן האכזבה היא כפולה. 




3. שמן הניקוי נגד שחורים של חברת MISSHA: 

אני באמת מעריצה של חברת MISSHA היקרה, אך המוצר הזה לא היה מועיל מבחינתי. זהו שמן ניקוי שמסיר איפור באופן נהדר וגם בעל אריזה חסכונית ביחס למחיר שלו, אבל במקום לעזור לי לנקות את הצטברות הראשים השחורים שלי, הוא הגביר אותם (סתם נקבוביות) ואף גרם לפצעונים על גבי האף, מה שיש לי לעיתים נדירות, כמו שלג באזור מישור החוף. 




4. סבון ה-ECO BEYOND של חברת BEYOND:

כמו עם הסיפור של חברת IOPE, שציינתי למעלה, רציתי לנסות גם מוצר של חברת BEYOND. הזמנתי סבון פנים שמקוטלג כסבון MILD, כלומר הוא לא אמור לייבש את העור. גודל הציפייה כגודל האכזבה, והבנתי שהוא מאוד מייבש. אומנם זול אך לא משאיר אף טיפת לחות והעור שלי הרגיש כמו קרש מצופה לקה שחורק על פני רצפת שיש, או בקיצור מאכזב. 




5. אמפולת הסנטלה של חברת SKIN1004:

הרכיב CENTELLA ASIATICA הוא אחד הרכיבים שעשו לי את 2018 ועור הפנים המעורב שלי מאוד מעריך אותו. רכשתי את האמפולה בגלל הפופלאריות הפתאומית שהיא צברה, ובעיקר כי היא מורכבת מ-100% של תרכובת סנטלה. העיקרון של המוצר הזה הוא לעזור לעור להילחם נגד פצעונים, להרגיע את העור ולהפוך את גוון העור לאחיד. מה שניתן להבין הוא שהמוצר הזה לא מלחח. נגד פצעונים הוא לא עזר לי וגם לא הוריד לי את האדמומיות, ולכן המוצר הזה גם נפסל מבחינתי. 




6. הסרום האדום של חברת SKIN&LAB: 

מוצר שמפורסם כבר כמה שנים טובות. היו שמועות שהוא עובר את הרכיבים של אחת האמפולות של חברת אסתי לאודר המערבית, וחשקה נפשי החיוורת במוצר הזה. לפי החברה, הוא אמור להזין מאוד את העור ולתקן את גוון העור. קודם כל, לפי דעתי, האמפולה הזאת לא מתאימה לעור שומני או מעורב, אפילו לא בחורף. היא כבדה יחסית, לוקח לה זמן להיספג והיא גם משאירה תחושה דביקה על העור. לא חיבבתי אותה בכלל, ולכן העברתי אותה לאימי היקרה, רק כי עורה יבש יותר והיא כן אוהבת אותו. 





7. מסיכת השפתיים של חברת PETTIFEE: 

לאחר הצלחת הפאטצ'ים שלהם, חברת PETTIFEE השיקה גם מסיכת שפתיים. באותה תקופה לא היה לי רצון לנסות את מסיכת השפתיים המפורסמת של LANEIGE, אז הזמנתי את המסיכה הנ"ל. כל מי שאי פעם השתמש במסיכה של לאניאג', יבין שהמוצר הזה הוא בזבוז של כסף. לא מעשיר את השפתיים ולא עוזר נגד יובש. אני למדתי את הלקח הזה כבר אחרי שניסיתי את מסיכת השפתיים האחרת, ולכן לזאת אני כבר ממש לא אחזור. 




7. האייליינר 365 STAY של חברת BEAUTY PEOPLE:

עוד חברה שמעולם לא ניסיתי, ולכן הלכתי על מוצר קטן ושימושי. אני מאוד חובבת אייליינרים אבל בעבר השתמשתי בעיקר בתרכובות ג'ל. רכשתי את המוצר הזה כטוש והוא אחד השחורים שאני מכירה, אבל ויש אבל גדול מאוד, הוא התייבש תוך שבועיים בלבד. יש לי מוצר דומה של חברת CLIO והוא החזיק לי 3 חודשים. עדיף כבר להשקיע עוד 10 שקלים ולרכוש את של CLIO. 


בסופו של דבר, מדובר על דעתי האישית ויכול מאוד להיות, שמוצרים אלו יעבדו עם עור הפנים שלכם. ההמלצה שלי היא, אם יש דוגמיות, עדיף לנסות ולא לבזבז כספים על מוצרים שילכו לפח. 

עד לפעם הבאה, 
באהבה,
אירה. 

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות