Lemon Sparkling Peeling Gel




אחד המוצרים היותר פופולריים בשוק האסייתי כיום, הוא גם מוצר די ותיק אצלי. למי שלא ניחש, אני הולכת לדבר עכשיו על ה- LEMON SPARKLING PEELING GEL, אחד המוצרים הנמכרים ביותר של חברת  SECRET KEY.

אם נלך על קצת רקע כללי, החברה  SECRET KEY, הוקמה בשנת 2006 באופן רשמי, ומאז היא עולה ומטפסת בשוק הקוריאני והבין לאומי. בשנת 2015 היא חתמה הסכם מכירות גם ברוסיה.
החברה מתחייבת לשימוש במוצרים טבעיים, אשר נבדקו במעבדות מיוחדות, על מנת לתת ללקוח את המוצר האיכותי ביותר, ובמחיר הטוב ביותר. מאחורי הלוגו של SECRET KEY עומד מפתח המקושר לאדם ולטבע.

את המוצר הספציפי של הפילינג הנ"ל, הזמנתי בפעם הראשונה לפני כחצי שנה ומאז כבר הספקתי לסיים שפופרת אחת.

שם המוצר: LEMON SPARKLING PEELING GEL
חברה: SECRET KEY
מחיר: בין 30 ל-35 שקלים.
כמות החומר: 150 מ"ל
ארץ יצור: קוריאה
תפקיד: לקלף את שכבת התאים המתים של עור הפנים, ולהשאיר אזורים חלקים ובריאים.
ריח: משום מה מזכיר לי סודה לימון, רק שהריכוז של ריח הלימון חזק יותר.
מרקם: משחת ג'ל חצי שקופה.
אופן השימוש: לאחר השטיפה בעזרת סבון פנים, וייבוש בעזרת מגבת פנים, יש למרוח את הג'ל על כל הפנים (מלבד העיניים) ובתנועות סיבוביות לעסות את העור עד שמתקבלים גרגירים קטנים על פני הפנים. לאחר שכל המשחה הפכה לגרגירים, יש לשטוף במים פושרים ולייבש שוב, בעזרת מגבת.
 **טיפ: אני אישית לפני העיסוי של החומר, משאירה אותו מעט על העור כדי שיאסוף לגמרי את כל התאים המתים ויתייצב לקראת העיסוי. אפשר להשאיר בערך 20-30 שניות לפני העיסוי.

רכיבים:Water, Cetrimonium Chloride, Cellulose, Propylene Glycol, Zanthoxylum Piperitum Fruit Extract, Pulsatilla Koreana Extract, Usnea Barbata (Lichen) Extract, Carbomer, Polysorbate 80, Lemon Extract, Lemon Extract, Carbonated Water (47ppm), Camellia Sinensis Leaf Water (47 Ppm), Althaea Rosea Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Centella Asiatica Extract, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Collagen, Oryza Sativa (Rice) Extract, Algae Extract, Brassica Oleracea Italica (Broccoli) Extract, Portulaca Oleracea Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, 1, 2-Hexanediol, Disodium EDTA, Perfume, Hyaluronic Acid

אינו מכיל: אלכוהול, פרבנים, טלק, סולפטים.


(ככה מוצגת השפופרת. היא אינה מגיעה בקופסת קרטון)


(מאחורה תוכלו להביט ברשימת הרכיבים בקוריאנית וגם תקופת השימוש במוצר)




(הג'ל עצמו מוצג כחומר לבנבן וחצי שקוף, ודי נוזלי)


(כך נראים הגרגירים המתקבלים לאחר העיסוי)

דעתי האישית: 
מוצר מאוד שימושי, בעיקר כשהעור מתחלף מהר לאור מזג האוויר בחו"ל (בדיוק יצא לי לחוות את הקור של אוקראינה לפני שבועיים). המחיר נגיש לאוכלוסייה והכמות מספקת לכמה חודשים. הריח נסבל והמרקם מרענן. 
אני ממש מרוצה מהמוצר הזה, ואפילו מעדיפה אותו על פני פילינגים חזקים יותר (כגון סקראבים למיניהם). הוא נוח לנסיעה ומתאים כמעט לכל סוג עור (אם כי תדירות השימוש בו מתחילה משלושה ימים עד שבוע). 

דירוג אישי: ★ (מתוך 5)


❤ Untill next time 



תגובות

רשומות פופולריות