חוות דעת: פילינג המשמש של חברת Beauty Of Joseon



הנה חזרתי בעוד חוות דעת עדכנית :) 
לאחר שימוש בפילינג ג'ל הלימוני של חברת SECRET KEY, נתתי הזדמנות גם לפילינג המשמש של חברת BEAUTY OF JOSEON.


רכיבים: 


כפי שניתן לשים לב, המוצר מכיל נגזרות של אלכוהול שכן יכולות לגרום לגירוי, בעור רגיש. מדובר על Alcohol Denat, שזה אלכוהול לכל דבר, רק שהוא עבר דנטורציה, כלומר מוסיפים לאלכוהול חומר שהופך אותו ללא מתאים לשתייה. 
הרכיב השני הוא Phenoxyethanol, שהוא עוד נגזרת של אתנול (ממשפחת הכוהל). הוא בעיקר משמש לצמצום התפתחות בקטריות במוצר, אך עלול לגרום לגירוי ואף לאלרגיה. 
לגבי הרכיב האחרון, הריח, לא נתקלתי בריח חזק. הוא עדין ונעים לשימוש, אבל זה בעיקר תלוי באדם שמשתמש בו. 


חוות דעת: 
דבר ראשון, זהו פילינג ג'ל (וזה מפתיע אותי, לומר את זה) מאוד עדין. אפילו יותר עדין מהפילינג לימון של SECRET KEY. הוא משתלב טוב בימים שאני לא משתמשת בפילינג הסוכר קיווי של חברת LOREAL, ומנקה נהדר שאריות של מוצרי טיפוח ותאי עור מתים. 
מבחינת רכיבים, לא חוויתי שום גירוי, למרות שהעור שלי רגיש. הריח גם לא הפריע לי בשום צורה, ולמרות שהוא יקר בערך ב-10 שקלים מפילינג הלימון, אני מעדיפה אותו על פני הפילינג האחר. במידה ויש לכ את האפשרות לרכוש אותו, תנו לו סיכוי, אבל רק לאחר ששקלתם לפי קריטריונים כמו תקציב ומצב הרגישות של העור. 

מחיר: נע בין 35-37 שקלים ל-120 מ"ל.

ציון סופי: 

5 ליצ'י מתוך 5 

עד לפעם הבאה, אוהבת המון!
אירה. 



תגובות

רשומות פופולריות