למה דווקא תה ירוק?



 בואו תנשמו אוויר לתוך הריאות בזמן שאתם מביטים בתמונה הראשית.
אם שמתם לב, יש מכנה משותף בין שלושת המוצרים הללו. אם חשבתם נכון, אז כנראה שמדובר בתה ירוק.
הנה מגיעה הנקודה בחיים, דווקא כשאנחנו נמצאים בבחירת מוצרים לטיפוח, כאשר לפתע צצים לנו הרבה מוצרים שמכילים תה ירוק.
אז למה דווקא תה ירוק? 
קצת ידע כללי: תה ירוק מופק מאותו הצמח שמופק תה שחור, רק שתה ירוק אינו עבר השחרה ופשוט יובש, כאשר הוא שומר על צבעו הירוק. שתיית תה ירוק (לא באופן קבוע ורב, כי בכל זאת, זה מוציא ברזל מהגוף) יכולה לסייע בהורדת לחץ דם, שמירה על הכולסטרול הטוב וגם להפוך את העור לזוהר ובריא יותר, בגלל שהוא מכיל הרבה אנטי-אוקסידנטים מהטבע.

מה לגבי מוצרים שמכילים תמציות תה ירוק?
שאלה נהדרת. מוצרים שמכילים תה ירוק, נועדו בעיקר לאיזון השמנים של העור. רמת הרכיבים החיוניים במוצרים נמוכה יותר מאשר בעלים הטריים והמקוריים, אבל גם הכמות המזערית יכולה לעזור. חשוף מאוד, אם מדובר בקרמים למיניהם, לסגור היטב לאחר השימוש, משום שהאנטי-אוקסידנטים נהרסים במגע ממושך עם אוויר. אין צורך לבנות שגרת טיפוח שמכילה רק תה ירוק, כי ברגע שמדובר ביותר מידי מוצרים שמכילים תה ירוק, האיזון של העור עלול להתערער ובעצם זה יכול גם להוביל להתפרצות של פצעונים. תה ירוק יכול להתאים לכל סוגי העור, גם אפילו לעור שומני, בגלל שהשומן שנוצר הוא בעצם מחסור של נוזלים בין שכבות העור, ולכן העור מנסה למנוע מהנוזלים להתפרץ החוצה ולהתאדות (השומן הופך לקו מפריד ולא נותן לנוזלים לצאת מחוץ לעור).
עובדת בונוס: שימוש במוצרים של תה ירוק, יכולים לחזק את אפקט קרם ההגנה בבוקר, ולהגן על העור מקרני השמש המזיקים.

מה המוצרים שאני משתמשת בהם? 
אתם לא מפסיקים לשלוף שאלות מקסימות.
בתמונה הראשית, נמצאים 3 מוצרים נהדרים: סרום, סבון קצף ומסיכת נייר.

1. סרום התה הירוק של INNISFREE: 


סרום קליל, בעל ניחוח עשיר וללא תחושת דביקות אחרי השימוש בו. הוא אצלי כבר כמה חודשים ועדיין לא הגעתי לחצי הבקבוק שלו (אולי משום שאני משתמשת בו רק בשגרת הערב).
אינו מומלץ למי שלא מסוגל להתמודד עם ריחות בולטים, אבל המרקם שלו נוזלי וקליל.

2. סבון הקצף מבית NEOGEN: 



NEOGEN היא חברה שתפסה תאוצה בשנתיים האחרונות ברחבי קוריאה וארצות הברית. היא התפרסמה בעיקר בגלל הסבון הנ"ל. הנוסחה של הסבון נורא אפקטיבית. אינה משאירה את הרגשת "העור המצייץ" וגם מכילה עלים אמיתיים של תה ירוק בתחתית הבקבוק (מה שהופך את המוצר הזה ליותר אפקטיבי מרוב השוק של התה הירוק).
בעל ריח טרי של תה ירוק, והקצף עושה את עבודתו נאמנה, כי העור נשאר נקי מאוד יחסית לסבונים אחרים שניסיתי. החיסרון הבולט ביותר, הוא שהמוצר נגמר מהר מאוד. תכולת הבקבוק אולי תספיק לחודש וחצי וזהו.

3. מסיכת הנייר של חברת ETUDE HOUSE: 




כל מי שמתנסה בטיפוח קוריאני או אסייתי, מכיר את ETUDE HOUSE כאחת מהחברות הידועות בשוק.
מי שהגיע בפעם הראשונה, אז כן, זאת חברה מאוד ידועה באיפור ובטיפוח. המחירים שלה נמוכים יחסית והיא נחשבת לחברת דראגסטור.
המסיכה הספציפית הזו, היא אחת היותר אהובות עליי. לא גרמה לעור שלי לפרוץ עם חיילים אדומים (ככל שהלחות כבדה יותר, העור שלי מגיב עם יותר פצעונים). רכשתי בעבר ואני ממשיכה לרכוש שוב, רק בגלל שהיא מאוד מרעננת ומלחחת בתקופות יותר יבשות של החורף (בקיץ איני משתמשת כמעט במסיכות תה ירוק, אלא רק במוצרים).

והנה הגיע הרגע לסכם את החוויה הירוקה הזו.
בפעם הבאה שתרצו לקנות מוצרים שמכילים תה ירוק, תחשבו עד כמה באמת אתם זקוקים ללחות הזאת. לא בטוחים שתרצו לרכוש מוצר בגודל מלא? תמיד אפשר להשיג דוגמיות ולהתנסות. כך נחסוך כסף, זמן ומאמצים.
זקוקים למוכר מומלץ רק לדוגמיות?
לחצו כאן


עד לפעם הבאה,
באהבה,
   אירה. 

תגובות

רשומות פופולריות