המוצרים שעשו לי את שנת 2017



הנה נגמרת לה שנת 2017 היקרה. שנה מלאת הפתעות ומחקרים, ובעיקר שנה של עשייה כלפי עצמנו והטיפוח שלנו.
כפי, ששמתם לב, חידשתי את עיצוב הבלוג למען החגים, ולפי כותרת הפוסט הזה, אני אתן סיכום למוצרים שעשו לי את השנה הזאת, לנהדרת. אבחר כל מוצר לפי הקטגוריה המתאימה לו ולפי הסדר של שגרת הטיפוח האסייתי, כפי שפרסמתי בפוסט הראשון אי פעם בבלוג.כאן אתייחס למוצרי טיפוח, ובקרוב גם אפרסם פוסט של מוצרי איפור שסחפו אותי השנה.      אז ללא עיכובים נוספים, הנה המוצרים ששבו את ליבי השנה.



           MARSEILLE OLIVE CLEANSING OIL של חברת THE SAEM:          
         בהתחלה חשבתי שהכבוד יגיע לבאלם של BANILA.CO הידוע לשמצה, אבל שיניתי את דעתי ברגע שהכרתי את המוצר הזה. שמן ניקוי נהדר של חברת THE SAEM , המכיל שמן על בסיס זיתים ועלי כותרת (בתחתית הבקבוק) של קלנדולה. אינו שומני וכבד על העור המעורב שלי (לא משאיר תחושה שמנונית כמו החמאה של BANILA.CO) והעיקר שמנקה את עורי בצורה יסודית ואינו פושט את השמנים החיוניים מהעור.



           Real Fresh Green Tea Foam של חברת NEOGEN:         
             כמובן שבמקום הסבון, אתן את הפרס לקצף הזה. אחרי שסחף את האינטרנט בצורה גורפת ומהירה, רכשתי אותו כדי לדעת האם הוא שווה את הביקורות מאחוריו. במילה אחת: כן. קצף עדין, אינו מגרה את העור (רק את העיניים), ריח נהדר של תה ירוק (ויש עלים אמתיים בתחתית הבקבוק) והכי חשוב, אינו משאיר את תחושת הציוץ שנשארת אחרי סבון אחר שאינו תואם את רמת ה-PH של העור. כנראה שאת שנת 2018 אתחיל עם חברו הנוסף בסדרה, קצף האוכמניות.  




        Mist Toner של חברת PYUNKANG YUL
      חברה טבעית אשר נכנסה לשוק לפני כשנה וחצי בערך, ואני חיפשתי טונר מלחח אחרי הטונר סנטלה של COSRX , שלצערי לא היה מחזיק אותי בחורף הזה. נתקלתי בביקורות של החברה והחלטתי לנסות. לא מתחרטת לרגע על רכישתו. עושה עבודה מדוגמת לעור הפנים. נספג במהירות, המוצר מחזיר לזמן רב עצם היותו באריזת ספריי (עברו כמעט חודשיים ונשארו לי 100 מ"ל מתוך 200), אינו בעל ריח כלשהו בכלל, ושווה למחיר של כ-55 שקלים. מי הפנים האלה מתאימים לפי דעתי לכל סוגי העור, בעיקר בחורף כשהקור מייבש והפנים זועקות ללחות.


           Ultra-Bio Essence מבית MISSHA:       
             אין אסנס שכבש אותי כמו שעשה המוצר הזה. גם מעט רכיבים בהשוואה לכל אסנס אחר, וגם הציל את העור שלי מתקופת משבר אחרי החורף שעבר. כש-MISSHA הבטיחו שהוא ישקם עור פגום, הם לא טעו. עד היום עוד לא ניסיתי אסנס שמתקרב ליכולות שלו.


       
         Oil Free Ultra-Moisturizing Lotion של חברת COSRX:                                                                          השימוש בתחליב בתוך שגרת הטיפוח הוא לא שלב חובה לעומת אחרים, אך במידה והחלטתם להשקיע, אז עדיף שתתחילו מהתחליב הספציפי הזה. הוא אינו מכיל שמנים שמכבידים על העור, ועדיין מספק לחות מינימלית בשלב מוקדם בשגרה, על מנת להזין את העור. בעל ריח לימוני בשילוב שמן עץ התה, ולכן לא יתאים לאנשים הרגישים לריחות, אבל הוא אחד האהובים עליי.


     
            Centella Blemish Ampule מבית COSRX:          
            עוד מוצר נכבד של חברת COSRX המפורסמת. האמפולה הזאת מיועדת לטיפול בפצעונים ובאדמומיות שלהם, ובו זמנית למנוע הופעה של פצעונים חדשים. הייתי די סקפטית לפני שרכשתי אותו, אך אוריד את הכובע בפניו. מוצר שמנע די הרבה פצעונים בתקופה האחרונה, אינו בעל ריח כלשהו, ונספג בקלילות נהדרת.



         The Green Tea Seed Serum של INNISFREE
       אחד הסרומים האהובים עליי (למרות שיש לי צד אהוב גם אצל הסרום של זימוג'ן שברשותי) וגם זה שלקח את לבי השנה, רק משום שהשתמשתי בו הרבה יותר מאשר בסרום GALLA של חברת ZYMOGEN . סרום העשוי מזרעי התה הירוק אשר נטחנו והפכו לנוזל הנהדר הזה. הסרום הזה קליל למדי, לא משאיר תחושת דביקות ובעל ריח נהדר של תה ירוק (כן, יש לי חולשה לתה ירוק). מבחינתי מתאים לכל סוג עור ובעיקר אם אתם מחפשים להעניק מעט לחות אך לא יותר מידי.



         Collagen Power Firming Eye Cream של חברת MIZON  :
       לא יצא לי לנסות הרבה קרמי עיניים השנה, אבל מבין אלו שניסיתי, הכי יוצלח היה דווקא קרם הקולגן הזה. כפי שידוע, יש לי עור יבש וחסר חיות מסביב לעיניים, ואני תמיד בחיפוש אחר קרם מזין. הקרם הזה עשה עבודה טובה בכך שהעניק לי לחות ארוכת זמן ונתן יציבות לעור העיניים שלי.




       Optimula-Hyaluron Poten Balance Cream של חברת VPROVE:
     בהחלט אחד המוצרים של 2017. קרם מלחח נהדר, אינו כבר על העור הרגיל\מעורב (קיים גם בגרסה של עור יבש ועור שומני) ועוזר לי לשרוד בשלום את ימות החורף הקרים. אינו קרם בעלות יקרה אבל מספיק לדי הרבה זמן. בעל ריח מעט רפואי אבל מקרם נעים וקרמי.


       All Around Safe Block- Sebum Zero Sun מבית MISSHA:        
             עוד מוצר מעולה מבית MISSHA. לפני שנה הם הוציאו קולקציה מלאה של קרמי הגנה לפנים, וקיימים כמה סוגים של מקדם ההגנה הזה. הספציפי שיש ברשותי מיועד למניעת שומניות לאורך כל היום. לא רק שהוא מבהיר את העור (דבר שאני מעוד מעריכה), הוא אינו מגרה או נותן הרגשה של חסימת נקבוביות על פני העור. בעל 50 SPF וגם במחיר של 35 שקלים, הוא טוב לכל ימות השנה.




אלו עשרת מוצרי הטיפוח שהפכו לי את 2017, למדהימה למדי. יש הרבה קטגוריות שלא נכנסו (כגון מוצרי שיער והלאה) רק כי אין לי כרגע משהו מועדף ויש צורך לנסות עוד לפני שאחליט. אספתי הרבה מחמאות והרבה לקחים, ועכשיו רק נותר לממש אותם לקראת השנה הבאה.


עד לפוסט הבא, 
באהבה רבה,
אירה.

תגובות

  1. היי תודה על ההמלצות אבל הייתי שמחה גם לקבל לינקים כי אחרת אין לי איך לרכוש או לקרוא עליהם.תודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות