מה דעתי על הקרם 18 מבית חברת A'PIEU?



הנה סוף סוף הגיע הזמן לעדכן אתכם בעוד מוצר שעבר מסע אצלי. מדובר על הקרם הפחות ידוע של חברת A'PIEU, שתפס את תשומת לבי לפני כמה חודשים. בשעה טובה סיימתי את האריזה (שמכילה כ-80 מ"ל, וזה כבר לא גודל סטנדרטי) ויש לי כמה תובנות לחלוק עם כולכם. 


רכיבים: 


באתר COSDNA, כפי שניתן לראות, המוצר מכיל כמות מועטה יחסית של רכיבים וכולם זזים בין דרגות 1-2 (הכי בטוח לעור). 

מחיר: 
הקרם נמצא בטווח הכספי הזול יותר. הוא נע בין 30 עד 40 שקלים. 

דעתי הסופית: 
לקרם הזה יש 2 גרסאות: אחת לעור שומני ומעורב (fresh) ואחת לעור יבש (moist). אני אישית רכשתי את הקרם לעור שומני, רק כי התברכתי בעור מעורב. הקרם הזה לא נועד לטיפול בבעיות אקנה למיניהן וגם לא מצמצם שומניות. הקרם הזה נטו נותן תחושה מרעננת לעור הפנים, ועוד בעיקר בימי הקיץ הלוהטים. הרכיב המרכזי שלו זה מים, ולכן הוא מאוד מומלץ לעור שומני. הבונוס הנוסף שלו, הוא כמובן המחיר. אם אתם בעלי עור שומני וזקוקים להרגשת הרענון, מבלי להוציא כסף רב מהארנק, זה החבר החדש שלכם. 
עור יתרון, הוא בעיקר שאין לקרם הזה ריח, ולכן הוא גם נהדר לעור רגיש ולאנשים שרגישים בכללי לריחות. הוא גם נספג מהר מאוד ולא משאיר שום סימן לבן או תחושת דביקות. 
אני אתגעגע לקרם הזה, אבל המשכתי הלאה למוצר אחר, אשר אני מקווה לתת ביקורת בקרוב. 

ציון: 
4.5 מתוך 5 (רק כי הייתה לי חסרה קצת לחות מוגברת)

לסיכום, זהו קרם טוב ונהדר, ומומלץ לכל מי שירצה לנסות אותו (בעיקר לסטודנטים שבינינו). 
עד לפעם הבאה, 
אירה. 

תגובות

רשומות פופולריות