חוות דעת: קרם ה-Madecassoside של חברת A'PIEU




הגיע הזמן לחזור מעט לשגרה, והפעם עם קרם מבוקש מאוד בשוק האסייתי. מדובר על לא אחר מאשר קרם המאדקסוסיד של חברת A'PIEU. 
לפני כל התיאורים והדעה שגיבשתי על המוצר הנ"ל, אני מעוניינת להתחיל עם עובדה בסיסית יותר שהופכת להיות שאלה שכל חובב טיפוח שואל. 

מהו Madecassoside (מאדקסוסיד)?
לכל חובבי הסנטלה אסיאתיקה, שהפך להיות רכיב חיוני במלחמה נגד אדמומיות, פצעונים ותומך נלהב בריפוי העור, המאדקסוסיד הוא בעצם רכיב פעיל וטהור שמרכיב את צמח הסנטלה. רכיב המאדקסוסיד משמש בעיקר כאנטיאוקסידנט וממריץ את החיית השכבות העליונות של העור. הוא מרכך את העור ועוזר להרגעתו בעת גירויים שונים (כשמדובר בעור רגיש). 

הקרם הספציפי הזה, קיבל מחמאות רבות בקרב אנשים שסובלים מעור הנוטה לאקנה וגם בעלי עור רגיש שאוהבים אותו. לי אישית זה עזר בשתי הקטגוריות, עצם היותי בעלת אקנה הורמונלי ועור רגיש. בסופו של דבר רכשתי אותו בערך לפני חודשיים וכרגע הוא מתחיל להסתיים (לא לדאוג, תחלופה כבר יש לי).

רכיבים: 




בעיקרון רשימת הרכיבים אינה קצרה. אחרי חקירה זריזה של הרכיבים,  הקרם כן מכיל רכיבים שאינם מאוד ידידותיים לעור רגיש וגם שמנים ריחניים (למרות שהקרם נוטה יותר לריח רפואי צמחי) והסימון שלהם מתחיל בנקודות צהובות. יש לשים לב בעיקר ל-PEG 10 DIMETICONE וגם לרכיב האחרון שהוא PHENOXYETANOL. הדימטיקון הא בעצם נגזרת של סיליקון הנמצא במוצרי שיער ומוצרי טיפוח לעור הפנים ונותן להם את המרקם היציב והחלק, אך יכול לגרום לגירוי. לגבי הפנוקסיאתנול, שנמצא במוצרים על מנת למנוע התפתחות חיידקים ובעצם משמר את המוצר וטריותו, בגלל היותו בסוף הרשימה אין צורך לדאוג (אלא רק כשידועה רגישות ספציפית לרכיב הזה).

מרקם:  


במבט ראשון, בעת יציאת החומר מתוך השפורפרת, הקרם בעל מרקם קרמי לחלוטין. ככה אני בעצם האמנתי לאשליה הזאת, אך לא. בזמן מריחת הקרם הוא נהפך לקרם ג'לי קריר ומרענן, הנספג בצורה אחידה ומהירה לתוך העור. הקרם משאיר בעצם שכבה דקיקה של לחות, כך שאין צורך בכמות רבה למריחה. כן קיימת גרסאת ג'ל לקרם הזה, למי שחושש שמצב הצבירה הזה עדיין יהיה כבד לעורו.


מחיר: 
המוצר עולה בין 45 עד ל-55 שקלים לתכולה של 50 מ"ל קרם. 


חוות דעת סופית: 

האמת? אלה היו חודשיים מסקרנים. נהנתי להתחיל את היום עם מריחת הקרם הזה וגם בלילה הוא לא הרגיש קליל מידי. העור שלי לא פיתח תגובה אלרגית (חס וחסה) והריח התרופתי שלו לא מאוד הפריע לי. האם הוא קרם יחודי? לא. הוא זז בערך על אותה העמודה של קרמי הלחות שמכילים את צמח הסנטלה, ולפי דעתי התוצאות הן אותן התוצאות. הוא כן משאיר עור חלק ועוזר לי עם הפצעונים, והמרקם כן יחודי. בעיקר יתאים למתבגרים שעדיין לא סגורים על שגרת טיפוח מסודרת, והמחיר גם נגיש יותר. כן אשקול להפוך אותו לקרם טיולים, כי יש מקומות שחובה לקחת שגרת טיפוח מלחחת. 


ציון סופי: 

4 מתוך 5 ליצ'יז. 

תגובות

רשומות פופולריות